529 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (96) 964-59-26
+380 (66) 711-46-27

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаНовою Поштою відправляємо усі товари. Термін доставки 1-3 дні в залежності від місцезнаходження замовника. Відправляємо як за передплатою, так і наложеним платежем (післяплатою, оплата при отриманні на пошті).
  • Магазини RozetkaЛише дитячі іграшки на суму від 400 грн.
  • УкрпоштаУкрпоштою відправляємо лише дитячі іграшки по 100% передплаті. Термін доставки залежить від місцезнаходження замовника.
  • Meest ПОШТАMeest поштою відправляємо лише дитячі іграшки по 100% передплаті. Термін доставки залежить від місцезнаходження замовника.

Способи оплати

  • Пром-оплатаБезпечний спосіб оплати замовлень на Prom.ua. Після оформлення замовлення гроші за товар резервуються на банківській картці покупця. Продавець отримує грошовий переказ за товар тільки після того, як покупець забере посилку.
  • ПісляплатаОплата здійснюється у відділенні Нової Пошти. Вартість послуги післяплати оплачується окремо згідно з тарифами транспортної компанії.
  • Оплата на рахунок
  • Оплата за реквізитамиУ разі оплати повної вартості товару на наші реквізити Ви не сплачуєте за послуги післяплати (накладеного платежу) обраної транспортної компанії.

Гарантія:

На всі наші товари надається офіційна гарантія. Залежно від виробника гарантійний термін відрізняється. На металошукачі Nokta – 3 роки. На імпульсні металошукачі Клон, Пірат, Фантом діє гарантія 1 рік від виробника. На електросамокати Treker – 12 місяців. На металодетектори Garrett та Fisher – 2 роки. На Minelab – 3 роки. На детектори XP – 5 років і т.д. Більш точно з терміном гарантії Ви можете ознайомитись безпосередньо в описі товару.
При гарантійному випадку необхідно звернутися за номером телефону, зазначеним у гарантійному талоні.

Щоб оформити замовлення на нашому сайті Вам достатньо залишити заявку через корзину або зателефонувати нам по одному із вказаних телефонів з розділу Контакти, а також можете написати нам у Вайбер або Телеграм по номеру 0978005193. При оформленні заявки через корзину протягом найближчого часу Вам передзвонить наш оператор для підтвердження замовлення.

Відправка товарів здійснюється з понеділка по п'ятницю (крім святкових днів). У суботу та наділю здійснюється прийом замовлень, відправлення яких переноситься на наступний робочий день.

Для відправки товарів день у день необхідно підтвердити своє замовлення до 14:00. В іншому випадку відправка переноситься на наступний робочий день.

Доставка товару

Доставка здійснюється з нашого складу наступними методами:

  • Нова Пошта - відправляємо як по передоплаті, так і наложеним платежем (оплата при отриманні).
  • Укрпошта Експрес - тільки дитячі товари і тільки по передоплаті.
  • Самовивіз товарів - можливий лише металошукачів в м. Хмельницький!

Не всі товари які представлені в нашому інтернет-магазині знаходяться у місті де розташован наш офіс, деякі товари відправляються зі складу іншого міста.

Оплата товару

Оплата за товар може здійснюватися наступними способами:

  • Післяплата (наложений платіж): оплата за товар здійснюється при отриманні на пошті;
  • Оплата на карту Приват Банку;
  • Оплата по реквізитам;
  • Кредит від Нової Пошти: у відділеннях Нової Пошти з'явилася можливість оформити посилку в кредит. Нова послуга розрахована на приватних осіб, з нею посилки з післяплатою (наложеним платежем), що замовленні до відділення Нової Пошти, можна сплачувати протягом року. Детальна інформація за посиланням.

Якість доставленого вантажу на предмет явних дефектів (брак, деформація), комплектність і відповідність замовленим параметрами Вам необхідно перевірити в момент отримання вантажу. При виявленні пошкоджень висланого вантажу або не повної комплектації товарів в обов'язковому порядку необхідно скласти і підписати Акт дефектації на складі компанії перевізника, а так само вислати копію цього акта нам по електронній пошті. В іншому випадку претензії по якості, комплектації і відповідності товарів не приймаються.

Оплата за товар може здійснюватися при отриманні у відділенні транспортної компанії (післяплата), після огляду товару. Вартість послуги післяплати (наложеного платежу) оплачується окремо згідно з тарифами транспортної компанії.

Оплата за товар може здійснюватися на карту Приват Банку або на реквізити банку, в такому разі клієнт не платить за послуги післяплати обраної транспортної компанії.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner